Nowe centrum handlowe w Oświęcimiu od niedawna może pochwalić się ładną, przestronną, bezpieczną i przede wszystkim dobrze oznakowaną salą zabaw dla dzieci. Jesteśmy autorem oznaczeń wewnętrznych sali, ale również oklejenia szeregu szyb zewnętrznych, które oprócz niewątpliwych zalet funkcjonalnych, cieszą oczy odwiedzających to miejsce. Grafika na szybach została dopasowana do skandynawskiego charakteru wnętrza, a na jej podstawie zostały wykonane elementy dekoracyjne ze sklejki. Stworzyliśmy również identyfikację wizualną Joy Factory, w skład której wchodzi nowe logo, wizytówki, zaproszenia, ulotki, naklejki, koncepcja graficzna strony www, gadżety okolicznościowe i inne.
KIETA – centrum rowerowe
Jedna z naszych ostatnich realizacji związana jest z powstaniem nowego centrum rowerowego zlokalizowanego w prestiżowej dzielnicy Katowic. Ekspozycja sprzętu sportowego wysokiej klasy potrzebowała odpowiedniej oprawy, a my z przyjemnością ją zapewniliśmy. Wnętrza zostały ożywione wielkoformatowymi grafikami o tematyce sportowej, na ścianach zamontowaliśmy logotypy przestrzenne, a całość dopełniają ciekawe detale, jak na przykład zasłona przebieralni z kolorowym nadrukiem. Na zewnątrz oczywiście nie mogło zabraknąć dużego kasetonu świetlnego oraz bieżących informacji umieszczonych na szybach.
Kasia Korus Interiors – projekt wnętrz
Care Dual Active – folder produktowy
Czas pokazać jeden z efektów naszej intensywnej pracy. To folder dla firmy www.chemia-polska.pl, producenta specjalistycznej chemii gospodarczej. Od niedawna na rynku. Produkty też wypróbowaliśmy – są świetne!
GiA – folder produktowy
Kratownice – co to takiego?
Wreszcie po długim okresie przygotowań, poprawek i ogólnego „dopieszczania” projektu możemy pochwalić się gotowym produktem – najnowszym folderem reklamowym firmy GiA, producenta elementów opakowań. Chociaż temat nie był prosty, dołożyliśmy wszelkich starań, aby efekt końcowy wywoływał uśmiech, zarówno na twarzy klienta, jak i naszych. Postawiliśmy przede wszystkim na dbałość o detale. Począwszy od organizacji sesji zdjęciowej produktów oraz specjalistycznych maszyn, kończąc na odpowiednim doborze gramatury papieru oraz lakieru wybiórczego, podkreślającego kolor, fakturę, kształt i inne walory prezentowanych wyrobów. Składany folder formatu 3 x A4 został wydrukowany w trzech wersjach językowych: polskim, niemieckim i włoskim, mając na uwadze najważniejszych europejskich partnerów biznesowych naszego klienta. Teraz i my wiemy już wszystko na temat kratownic, przekładek i bobinowania 🙂
Logo przestrzenne
Logo przestrzenne to jeden z bardziej widocznych elementów reklamy wizualnej firmy. Najczęściej umieszczane na frontowej elewacji siedziby, jest niewątpliwie wizytówką, zaproszeniem oraz oczywiście pełni funkcję informacyjną. Przede wszystkim musi być estetycznie, a także trwale wykonane, by przez dłuższy czas oprzeć się wszelkim, często ekstremalnym, warunkom atmosferycznym. Logotypy przestrzenne zewnętrzne wykonujemy z dibondu, styroduru, plexi, szkła, blachy i innych materiałów – wszystko zależy od tego, jaki efekt chcemy uzyskać, w jaką przestrzeń mamy za zadanie się wpisać. Przedstawiamy Klientom wizualizacje, proponujemy techniczne rozwiązania, dyskutujemy, by osiągnąć jak najlepszy rezultat końcowy. Poniżej prezentujemy kilka zdjęć z ostatnich realizacji tego tematu.